Doorgaan naar inhoud
✔️ Voor 20:00 besteld, morgen in huis ✔️ Gratis verzending op alle producten ✔️ Super snelle levering
✔️ Voor 20:00 besteld, morgen in huis ✔️ Gratis verzending op alle producten ✔️ Super snelle levering

FAQ

Bestellen

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?

  • Ja, dat kan. Tijdens het bestellen kun je in de winkelmand kiezen om je cadeau direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur.  

Kan mijn bestelling op een postbusadres geleverd worden?

  • Wil je een brievenbusbestelling naar een postbus versturen, vermeld dan 'postbus' in het straatnaamveld en het postbusnummer in het huisnummerveld. De postcode en plaatsnaam kun je in de specifieke velden invullen.
  • Past je pakketje niet door de brievenbus? Kies dan voor een bezoek- of woonadres. De ontvanger moet dan namelijk tekenen voor ontvangst.

Kan ik zelf een afleverdatum kiezen?

  • Ja, dat kan zeker! Bij de bezorgopties kan je zelf een keuze maken voor een afleverdatum.

Kan ik cadeau's uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?

  • Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Dan zul je elke bestelling apart moeten doen.

 Kan ik mijn cadeau naar het buitenland versturen? (binnen de EU).

  • Ja zeker, Tijdens het bestellen kun je in de winkelmand kiezen voor een ander afleveradres. Wil je vooraf weten wat de levertijd en verzendkosten zijn naar het buitenland? Binnen Europa zal de levertijd tussen de 3 en 7 dagen zijn. Wij zenden geen bestellingen buiten Europa. Je kunt dan precies zien hoe snel het cadeau bij de ontvanger is en wat de verzendkosten zullen zijn. 

Is het mogelijk om het cadeau dezelfde dag te laten bezorgen?

  • Binnen Zwolle hebben wij een unieke kans en dat is voor 20:00 uur besteld dezelfde avond nog in huis! Buiten Zwolle is het voor 20:00 uur besteld de volgende dag in huis!

Betalen

Kan ik mijn factuur nog aanpassen?

  • Zolang uw pakket nog niet verwerkt is kunnen wij voor u de factuur aanpassen.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

  • De factuur wordt niet bij de bestelling bijgevoegd. De factuur zal per e-mail worden opgestuurd. 

Wat is jullie KvK- en btw-nummer?

  • KvK-nummer: 61413178
  • Btw-identificatienummer: NL002227637B76

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

  • -

Kan ik op rekening bestellen?

  • -

Hoe kan ik betalen?

  • Via IDEAL?

Wat zijn de betaalgegevens van

  • -

Kan de prijs van mijn cadeau veranderen?

  • De prijzen van de producten kunnen veranderen. De prijzen zijn gebaseerd op populariteit en de beschikbaarheid.

Kortingen & cadeaubonnen 

Status bestellingen

Verzending & bezorging